SEC Newgate CEE dla marki Katarzyny Tusk
SEC Newgate CEE stoi za wprowadzeniem na rynek nowej platformy zakupowej z odzieżą cyrkularną Katarzyny Tusk, La Rondé. Agencja była odpowiedzialna za strategię komunikacji i ideę kreatywną.
La Rondé to selektywna odpowiedź na transformację w świecie mody Katarzyny Tusk, influencerki i twórczyni marki modowej MLE Collection. W przygotowaniach do startu nowego projektu uczestniczyła agencja SEC Newgate CEE, która stworzyła strategię komunikacji oraz narrację nowego projektu na poziomie słowa i obrazu.
- Podziwiamy sposób w jaki pomysłodawczyni marki La Rondé, Katarzyna Tusk, rozwija swoją markę osobistą. Od bloga o wielusettysięcznym zasięgu, przez wyrazisty i spójny brand MLE Collection po stworzenie platformy zakupowej z sustainable fashion, gdzie proponuje spójną selekcję według własnego klucza i regularne dropy stylistycznie utrzymane w DNA marki. Cieszymy się, że mogliśmy być częścią tego wyjątkowego projektu i wesprzeć jego rynkową premierę - mówi Joanna Poniatowska, founding partner SEC Newgate CEE.
Nowy klienct SEC Newgate CEE
Zespół Creative SEC Newgate CEE stworzył dla klienta kreację – pomysł na visual storytelling i język komunikacji, które przełożyły się na sesje zdjęciowe i materiały reklamowe, samodzielnie wyprodukowane przez klienta. Do swojej premiery marka La Rondé wykorzystała ideę kreatywną „Rzeczy Obrót Doskonały”, Agencja była także odpowiedzialna za brand statement w formie manifestu.
Ponadto, zadaniem SEC Newgate CEE było wskazanie drogi do rekrutacji nowych klientek zainteresowanych zrównoważoną modą i ekologią oraz zaangażowanie społeczności skupionej wokół digitalowego ekosystemu Make Life Easier. Agencja była odpowiedzialna za wskazanie taktyk digitalowych oraz za pomysły na content edukacyjny La Rondé tworzony w kanałach social media.
Działania SEC Newgate CEE dotyczyły obszaru Creative, za launch marki w zakresie PR oraz bieżącą obsługę odpowiada agencja Lepont.
Dołącz do dyskusji: SEC Newgate CEE dla marki Katarzyny Tusk