Katarzyna Popielarczyk i Angelika Kobylarz account supervisorami w Walk Creative
W agencji reklamowej Walk Creative na nowo utworzone stanowiska account supervisorów awansowały Katarzyna Popielarczyk i Angelika Kobylarz.
Utworzenie funkcji account supervisorów jest związane w wprowadzonego w Grupie Walk w ub.r. rozwiązania określonego jako tzw. stoły klienckie. Są to wyodrębnione zespoły projektowe, złożone z osób odpowiedzialnych za kreację, obsługę klientów i DTP, pracujące dla poszczególnych klientów.
Angelika Kobylarz pracuje w Walk Creative od września 2016 roku, poprzednio pełniła funkcję senior account managera. Odpowiada za zarządzanie zespołem realizującym działania m.in. dla Vision Express.
Wcześniej Kobylarz pracowała w dziale client service agencji San Markos, obsługując m.in. Costa Coffee, Fundację Zwierzęca Polana, Herbapol, Oceanic, Województwo Lubelskie czy Vision Express. Ponadto była związana z agencją TippingPoint (Grupa TBWA), zajmowała się tam obsługą takich marek jak BGŻOptima, Canal+ czy Polfarmex.
Katarzyna Popielarczyk odpowiada w Walk Creative za zarządzanie kilkunastoosobowym zespołem, realizującym działania m.in. dla marki Volkswagen Samochody Użytkowe. Specjalizuje się w działaniach z obszarów BTL, shopper i field marketingu.
W Walk Creative pracuje od dwóch lat, poprzednio jako senior account manager. Z Grupą Walk jest związana od 2013 roku, początkowo pracowała jako account executive w agencji partnerskiej - Fabryce Pomysłów. Następnie po kilku awansach objęła stanowisko account managera w Walk Promotion, była wtedy odpowiedzialna za realizację działań dla firm takich jak Grupa Eurocash, Hala Koszyki czy Żywiec Zdrój.
Dołącz do dyskusji: Katarzyna Popielarczyk i Angelika Kobylarz account supervisorami w Walk Creative