Blogerka Kasia Tusk otworzyła nową spółkę. Będzie sprzedawała używane ubrania?
Kasia Tusk-Cudna, autorka bloga Make Life Easier i córka szefa PO Donalda Tuska, założyła nową spółkę MLE Brand. Firma ma działać w branży odzieżowej. Jej szefową została Joanna Wiktorowska, dotychczasowa wspólniczka Tusk-Cudnej.
Jak czytamy w Krajowym Rejestrze Sądowym, spółka MLE Brand została zarejestrowana 29 marca tego roku w Sopocie, a jej kapitał zakładowy wynosi 5 tys. zł. Prezesem firmy została Joanna Wiktorowska. Kasia Tusk-Cudna ma 51 udziałów w spółce, a jej wspólniczka 49. Jako główną branżę wspólniczki wybrały handel detaliczny (sprzedaż artykułów używanych i odzieży), a jako drugą - produkcję odzieży.
Obie panie łączyła do niedawna spółka Laronde, w której z kolei Kasia Tusk-Cudna była prezeską, a Wiktorowska członkiem zarządu. Działalność firmy została jednak zawieszona 13 lutego tego roku.
Joanna Wiktorowska od dawna prowadzi biznesy wspólnie z córką byłego premiera. Obie panie od 2017 r. są związane z MLE Collection i prowadzą wspólnie sklep internetowy z limitowanymi kolekcjami odzieży, zaprojektowanymi przez Kasię Tusk-Cudną.
Kasia Tusk ma sklep z limitowanymi kolekcjami ubrań
"Jesteśmy małą, niezależną firmą. Nad jakością naszych limitowanych kolekcji czuwają lokalni wytwórcy. Ich wiedza pozwala nam na odnalezienie balansu między wysoką jakością a przystępną ceną. MLE to efekt pracy warsztatu wyłącznie rodzimych zakładów krawieckich. Oprócz bawełny najlepszej jakości znajdziesz u nas między innymi jedwab i wełnę z merynosa. Wierzymy, że tylko dzięki współpracy z najlepszymi i poszanowaniu tradycji możemy zaoferować Ci coś więcej niż ubranie" - czytamy na stronie firmy.
"MLE to marka stworzona w celu zrewolucjonizowania garderoby Polek. Największą wartością naszych projektów jest jakość, starannie wyselekcjonowane materiały i metka Made in Poland. Naturalne piękno najlepiej podkreślają dopracowane, funkcjonalne i proste kroje. Ponadczasowość naszych modeli i ich uniwersalny charakter pozwolą każdej kobiecie poczuć się wyjątkowo. Wiemy jak łatwo zagubić się wśród ciągle zmieniających się trendów, dlatego MLE to ukłon w stronę ponadczasowego minimalizmu. Nasze projekty to przede wszystkim bazowe ubrania, które powinny być podstawą każdej garderoby" - przekonują twórczynie marki.
Na co dzień Joanna Wiktorowska zajmuje się fotografią modową, a jej zdjęcia można podziwiać na Instagramie.
Kasia Tusk zajmie się sprzedażą ekskluzywnych używanych ubrań?
Czy nowy biznes Tusk i Wiktorowskiej będzie zajmował się sprzedażą używanych ubrań? Wszystko na to wskazuje. W wywiadzie udzielonym miesięcznikowi „Forbes” w połowie marca, Kasia Tusk prognozowała, że przyszłością branży modowej jest odzież używana. - Myślę, że wszyscy w branży wiedzą, nawet jeśli głośno tego nie mówią, że prawdziwe "eko" przestanie za chwilę być romantycznym idealizmem, a stanie się biznesowym pragmatyzmem. Wierzę, że za parę lat rynek oparty na ekskluzywnej modzie używanej wyprze ten oparty na produkcji - powiedziała znana blogerka.
Katarzyna Tusk od 2011 r. prowadzi lifestylowy blog Make Life Easier, na którym publikuje swoje stylizacje modowe oraz porady dotyczące mody i urody. Zaliczana jest do grona najbardziej rozpoznawalnych blogerek w Polsce, a jej blog uchodzi za jeden z najpopularniejszych w polskiej blogosferze. Jak podaje Tusk, jej stronę odwiedza w ciągu miesiąca ponad 800 tys. indywidualnych użytkowników. Profil MLE na Instagramie obserwuje 417 tys. osób (dane z 27 kwietnia 2023 r.). Prywatnie Kasia Tusk jest od 2014 r. żoną architekta Stanisława Cudnego, z którym ma dwie córki. Mieszkają w Sopocie.
Na odzież, obuwie i bieliznę wydajemy rocznie ponad 2200 zł. Blog Kasi Tusk najpopularniejszy
Dołącz do dyskusji: Blogerka Kasia Tusk otworzyła nową spółkę. Będzie sprzedawała używane ubrania?