Karolina Woźniak odpowiada za PR w Too Good To Go
Karolina Woźniak objęła nowe stanowisko PR manager w platformie Too Good To Go, oferującej niesprzedane posiłki w atrakcyjnych cenach.
Karolina Woźniak zanim dołączyła do Too Good To Go na stanowisku PR managerki w Polsce, aktywnie działała w oddolnych ruchach klimatycznych. Do tej pory współtworzy inicjatywę "Klimatyczny Panel Obywatelski". Zawodowo zajmowała się zarządzaniem projektami w międzynarodowych korporacjach m.in. BSH i Lionbridge.
Do zadań Woźniak będzie należeć budowanie świadomości marki na polskim rynku, relacje z mediami i rozwijanie strategii Globalnego Ruchu na Rzecz Niemarnowania Jedzenia (The Movement), współpraca z liderami opinii i influencerami.
Too Good To Go działa na polskim rynku od lipca tego roku. Aplikacja oferuje klientom kupno jedzenia, którego nie udało się sprzedać w ciągu dnia knajpom, sklepom czy hotelom. Polskim oddziałem kieruje Kuba Walasek, na czele marketingu stoi Magdalena Marzec, w przeszłości odpowiedzialna za komunikację Showmax.
Dołącz do dyskusji: Karolina Woźniak odpowiada za PR w Too Good To Go