Karol Strasburger w nowej odsłonie kampanii Towarzystwa Obrotu Energią (wideo)
Ruszyła czwarta edycja ogólnopolskiej kampanii ostrzegającej przed działaniami nieuczciwych sprzedawców energii. Podobnie jak w latach ubiegłych, twarzą działań organizowanych przez Towarzystwo Obrotu Energią, jest Karol Strasburger.
Kampania edukacyjna pod hasłem „Sprawdź kto” uświadamia Polakom ryzyka wynikające z nieprzemyślanego wyboru oferty dostawcy prądu lub gazu oraz popularyzuje dobre praktyki sprzedaży. Akcja wspierana jest przez największe przedsiębiorstwa z branży energetycznej: Energę, Eneę, PGE SA, Tauron, Plusa, Fortum oraz Innogy.
Celem przygotowanej kampanii jest nie tylko ostrzegać, ale również wyjaśniać, jakie prawa przysługują klientom oraz jak w bezpieczny sposób można zmienić sprzedawcę energii. Kampania ma także na celu promowanie dobrych praktyk sprzedawców wśród firm, gwarantujących klientom przejrzyste i jasne zasady współpracy.
Prowadzone przez TOE działania edukacyjne skierowane są przede wszystkim do osób starszych, które najczęściej padają ofiarami nieetycznych działań akwizytorów.
Kampania obejmuje m.in. internet i wybrane stacje radiowe. W ramach akcji Karol Strasburger m.in. opowiada swoje słynne „suchary”. Uczestnicy zabawy mogą zmierzyć się z nim o tytuł „Prawdziwego Króla Sucharów”.
W ub. roku kampania prowadzona była w listopadzie.
Dołącz do dyskusji: Karol Strasburger w nowej odsłonie kampanii Towarzystwa Obrotu Energią (wideo)