Karol Paciorek ambasadorem marki Glenmorangie
Karol Paciorek, twórca internetowy została ambasadorem marki Glenmorangie, należącej do Moët Hennessy Polska.
Karol Paciorek od 2018 r. prowadzi w serwisie Youtube swój autorski program Imponderabilia, w którym przeprowadza wywiady z ekspertami, celebrytami i influencerami.
Firma Moët Hennessy Polska uzasadnia, że jego otwartość, szeroki wachlarz zainteresowań i chęć poszukiwania sprawiają, że jest naturalnym, doskonale komponującym się „ogniwem” świata i strategii Glenmorangie.
Jej najnowsza kampania ma być zaproszeniem do odkrywania propozycji z zupełnie innej perspektywy.
W ramach współpracy Glenmorangie i Karola Paciorka pojawi się 6 odcinków specjalnych nawiązujących do wcześniejszej twórczości. Każdy z nich będzie poświęcony wybranemu tematowi.
Pierwszy odcinek planowany jest na 4 października, a jego gościem będzie Mishon. Kolejne postacie będą ujawniane wraz
z upływem tygodni na social mediach Karola Paciorka. Odcinki będą ukazywały się raz w miesiącu.
Za komunikację odpowiadają agencje współpracujące z Glenmorangie - koncept strategiczno-kreatywny przygotował zespół Socialyse (Havas Media Group), natomiast egzekucję po stronie Karola Paciorka prowadzi agencja Fantasyexpo.
Dołącz do dyskusji: Karol Paciorek ambasadorem marki Glenmorangie