Kancelaria premiera szuka agencji do obsługi mediowej w internecie
Kancelaria Prezesa Rady Ministrów wybiera w przetargu agencję, która zajmie się zakupem powierzchni reklamowej w internecie - wynika z informacji Wirtualnemedia.pl. Budżet to 4 mln zł.
Przetarg KPRM dotyczy zakupu przestrzeni reklamowej na portalach internetowych na potrzeby kampanii społecznych i informacyjnych realizowanych przez kancelarię premiera. Mają to być kampanie społeczne i informacyjne, których celem będzie informowanie o programach rządowych, zmianach przepisów prawnych oraz prezentacji zmian i rozwiązań dla poszczególnych grup społecznych i beneficjentów tych programów.
Umowa z wybraną firmą zostanie zawarta do 15 grudnia br.
>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń z mediów i marketingu
Budżet, jaki na zaplanowane działania zamierza przeznaczyć KPRM wynosi maksymalnie 4 mln zł brutto (z VAT). Zwycięska firma będzie dokonywać zakupu przestrzeni reklamowej na podstawie danego zlecenia o wartości w przedziale 50 000 zł – 250 000 zł brutto.
Chodzi o zakup powierzchni reklamowej w wersjach desktopowych oraz wersjach mobilnych portali (ok. 50). Wśród nich mają być m.in. wp.pl. interia.pl, polskatimes.pl, wPolsce.pl, se.pl, wPolityce.pl, naszemiasto.pl, gol24.pl, sportowy24.pl.
Przetarg trwa do 9 maja br., a jedynym kryterium wyboru zwycięskiej agencji jest cena.
KPRM równolegle prowadzi przetargi dotyczące obsługi reklamowej w prasie i na nośnikach reklamy zewnętrznej.
Dołącz do dyskusji: Kancelaria premiera szuka agencji do obsługi mediowej w internecie