Kampania RWE przestrzega przed "podglądaniem babki w piekarniku"
RWE prowadzi w prasie wielkanocną kampanię promującą racjonalnekorzystanie z energii elektrycznej. Żartobliwa akcja przebiega podhasłem "Podglądanie babki w piekarniku = 10% ulotnionej energii".
Wielkanocna kampania promująca racjonalne korzystanie z energiielektrycznej podkreśla, że można ją oszczędzać codziennie, takżepodczas przygotowań do świąt. Akcja jest prowadzona przez firmę RWEw żartobliwej konwencji wyrażonej w haśle "Podglądanie babki wpiekarniku = 10% ulotnionej energii". - Mamy nadzieję, że takakreacja zachęci kolejne osoby do oszczędnego korzystania z urządzeńelektrycznych w okresie, w którym pracują one ze wzmożoną mocą -uzasadnia Iwona Jarzębska z RWE Polska. - Chcemy pokazać, żeświadome korzystanie z energii nie musi oznaczać rezygnacji zdotychczasowego standardu życia - zaznacza.
Akcja jest prowadzona w okresie przedświątecznym w dziennikach itygodnikach, a jej uzupełnienie stanowi serwis internetowy www.swiadomaenergia.pl.Kreację kampanii przygotowała agencja San Markos, natomiast zakupemmediów zajęła się agencja mediowa Equinox.
Dołącz do dyskusji: Kampania RWE przestrzega przed "podglądaniem babki w piekarniku"