Kakao Puchatek z licencją „Angry Birds 2”, rusza kampania
W związku ze zbliżającą się premierą kinową animowanej serii „Angry Birds 2” Maspex wprowadził do sprzedaży limitowaną edycję marki kakao Puchatek ze specjalną grafiką i dedykowanymi naklejkami.
Limitowana edycja opakowań Puchatka zawiera grafikę z postaciami z filmu „Angry Birds 2”, a w każdym takim promocyjnym opakowaniu znajdują się naklejki z bohaterami tej animowanej produkcji. Łącznie można zebrać komplet 8 naklejek. Akcji towarzyszy kampania digitalowa.
Licencyjne opakowania pojawiły się w wariancie 300 i 600 g. Kakao Puchatek zawiera minerały takie jak wapń, cynk i magnez oraz 10 witamin.
Projekt limitowanych opakowań przygotowała agencja Max Arpp, za kampanię w internecie odpowiada agencja Trzask!.
Premiera „Angry Birds 2” zaplanowana jest na 20 września. Fakt ten do swoich działań promocyjnych wykorzystuje też sieć stacji paliwowych Circle K.
Dołącz do dyskusji: Kakao Puchatek z licencją „Angry Birds 2”, rusza kampania