Kacper Studencki dyrektorem marketingu BMW w Polsce
Stanowisko dyrektora marketingu BMW w Polsce objął Kacper Studencki.
Studencki w nowej roli będzie odpowiadać za tworzenie oraz nadzór nad realizacją strategii marketingowej marki BMW. Zastąpił Macieja Sipa, który odszedł z firmy.
Kacper Studencki w BMW od sześciu lat
Kacper Studencki dołączył do zespołu BMW Group Polska ponad 6 lat temu. Na stanowisku brand managera odpowiadał m.in. za zarządzanie komunikacją marki BMW w mediach i działaniami zespołu w obszarach: digital, social media oraz dealer & aftersales marketingu.
Przed dołączeniem do BMW Group był związany z Sony, gdzie jako Communication Manager odpowiadał za komunikację marki w kanale Retail (ATL, BTL, CRM).
Kacper Studencki jest absolwentem zarządzania w The Swiss Hotel Management School oraz University of Derby
Dołącz do dyskusji: Kacper Studencki dyrektorem marketingu BMW w Polsce
Kacper, dla Ciebie normalnie Instagrama założę ;)