Kacper Procki sales development managerem w Circlewise
Kacper Procki awansował na stanowisko sales development managera w agencji Circlewise zajmującej się digital marketingiem. Jednocześnie do zespołu warszawskiego biura Circlewise dołączył Artur Pososhko na stanowisko junior account managera.
Kacper Procki ma kilkuletnie doświadczenie w budowie i realizacji strategii digital, szczególnie w obszarach afiliacji, mobile i marketing automation. W Circlewise pracuje od końcówki ubiegłego roku, do tej pory na stanowisku account manager odpowiadał m.in. za kampanie takich marek jak eObuwie, Modivo, Delikatesy Centrum, Etam i DUKA. Obecnie awansuje na stanowisko sales development manager, poszerzając swój zakres obowiązków o new business.
Wcześniej od 2019 roku pracował w agencji AdHydra (jako Digital Account Manager),a przedtem w TradeTrackerPoland (Junior Performance Specialist). Karierę zawodową rozpoczynał w 2016 r.,w firmie nc+. Jest absolwentem warszawskiej SGH (kierunek: Globalny Biznes, Finanse i Zarządzanie).
Artur Pososhko dołączył do warszawskiego biura Circlewise na stanowisko junior account manager. Będzie zajmował się międzynarodowymi kampaniami dla klientów z branży e-commerce i finanse (takimi jak np. MADARA Cosmetics – Europe, Cocopanda.fi itp.).
Jest absolwentem warszawskiej Uczelni Łazarskiego (licencjat: Zarządzanie), i SGH (studia magisterskie: Big Data - Advanced Analytics).
Dołącz do dyskusji: Kacper Procki sales development managerem w Circlewise