K2 Precise łączy zespoły business intelligence i analityki webowej, szefem Łukasz Plona
Agencja marketingu precyzyjnego K2 Precise połączyła zespoły business intelligence i analityki webowej. Nową komórką kieruje Łukasz Plona, innovation & technology director.
Nowa zespól połączy kompetencje K2 Precise w zakresie SEM, social ads, programmatic, direct display, business intelligence oraz analityki webowej. Na jej czele stanie Łukasz Plona, innovation & technology director.
- Nowa struktura jest elementem optymalizacji lejka sprzedaży klientów K2 Precise i skuteczniejszej realizacji wyznaczonych nam celów. Naszym nadrzędnym celem jest wspieranie sprzedaży i dostarczanie kompleksowych rozwiązań w tym zakresie, na podstawie ścieżek i zachowania użytkowników - mówi Plona.
K2 Precise jest częścią Grupy K2, w której skład wchodzą: agencja kreatywno-technologiczna K2, K2Bots.AI oferującą rozwiązania oparte o sztuczną inteligencję i interfejsy konwersacyjne, Fabrity tworząca oprogramowanie dla biznesu, Oktawave oferująca rozwiązania i usługi chmurowe oraz Commerce Sherpas oferująca usługi w zakresie strategii obecności marek w e-commerce.
Dołącz do dyskusji: K2 Precise łączy zespoły business intelligence i analityki webowej, szefem Łukasz Plona