K2 i K2 Media łączą działy kreacji i social mediów, na czele Filip Szperl i Miłosz Jacyna
Agencja K2 i dom mediowy K2 Media zintegrowały swoje kompetencje w obszarze kreacji i social mediów. Zintegrowanym działem kreacji kieruje Filip Szperl. Miłosz Jacyna został dyrektorem zespołu ds. social mediów.
Od września na czele kreacji stanął Filip Szperl, który został dyrektorem kreatywnym K2. Miłosz Jacyna zaś został dyrektorem zespołu ds. social mediów.
- Dotychczas kompetencje kreatywne i socialowe były rozwijane w obu spółkach. Skonsolidowanie ich pod jednym dachem jest związane z nowym pozycjonowaniem obu firm - informuje spółka w komunikacie.
Miłosz Jacyna od sierpnia ubiegłego roku pracował w K2 jako social media director. Z firmą związany jest od trzech lat, pracował dla Sephory, H&M, MediaMarktu, Desperadosa, czy Costa Coffee. Wcześniej pracował w Brasil Warsaw. Łącznie z branżą komunikacyjną związany jest od 7 lat. Jest absolwentem filozofii na Uniwersytecie Szczecińskim.
Filip Szperl swoje 14-letnie doświadczenie zawodowe gromadził w Leo Burnett, DDB czy butikowej agencji Good. Pracował dla takich marek jak Orange, PZU, Philip Morris, Pekao S.A., Grupa Żywiec (Desperados, Heineken), Nutricia. Dodatkowo związany jest z Fundacją Razem Pamoja, która działa na rzecz wyrównywania szans edukacyjnych i rozwojowych pomiędzy krajami światowego południa i północy.
W minionym półroczu Grupa K2 zanotowała 50,63 mln zł przychodów ze sprzedaży (5,1 proc. więcej niż rok wcześniej) i 512 tys. zł zysku netto (wobec 45 tys. zł zysku w pierwszej połowie ub.r.). Wśród pionów firmy zdecydowanie najwyższy zysk EBITDA osiągnął segment infrastrukturalny obejmujący spółkę Oktawave.
Dołącz do dyskusji: K2 i K2 Media łączą działy kreacji i social mediów, na czele Filip Szperl i Miłosz Jacyna