Juliette Binoche reklamuje oszczędzanie na rachunkach w Credit Agricole Bank Polska (wideo)
Credit Agricole Bank Polska rozpoczyna promocję „Oszczędzam na rachunkach”. Wspiera to kampania reklamowa z udziałem Juliette Binoche przygotowana przez firmy NestPoint i MEC.
Promocja „Oszczędzam na rachunkach” jest skierowana do osób, które do końca lutego otworzą w Credit Agricole Bank Polska konto Prostooszczędzające Plus lub Prostooszczędzającego Premium. Jeśli klienci ze środków zgromadzonych na rachunku będą opłacać rachunki za wodę, energię elektryczną, gaz, internet oraz telefon komórkowy i stacjonarny, otrzymają zwrot 10 proc. tych płatności. Miesięcznie może to być maksymalnie 200 zł.
Promocja opiera się na następującym mechanizmie: płatności będą powodowały naliczenie na rachunku konta dodatkowych odsetek, stanowiących równowartość 12,35 proc. kwoty danego rachunku (czyli 10 proc. netto). Odsetki promocyjne będą księgowane na koncie bezpośrednio po wykonaniu płatności, a klient od razu będzie mógł z nich skorzystać.
Ponadto do końca lutego będzie obowiązywać oferta „Jeszcze więcej oszczędzam na okrągło”, w ramach której Credit Agricole przez 3 miesiące powiększa środki, które posiadacze nowych pakietów kont zaoszczędzili dzięki usłudze „Oszczędzam na okrągło”. Wszystkie uzyskane zaokrąglenia płatności, przekazane w danym miesiącu kalendarzowym na rachunek Oszczędzam, zostają powiększone o dodatkowe odsetki, stanowiące równowartość 10 proc. brutto sumy zaokrągleń. Maksymalna kwota brutto odsetek promocyjnych w miesiącu to 50 zł.
Promocję „Oszczędzam na rachunkach” wspierają kampania marketingowa, w której Juliette Binoche, twarz reklamowa Credit Agricole Bank Polska pokazuje, że mniejsze rachunki oznaczają większy uśmiech. Reklamy od 12 stycznia są emitowane w telewizji (m.in. TVP, Polsat, TVN), radiu, kinach (sieci Multikin i Cinema City), internecie i na ekranach bankomatów, publikowane w prasie (dzienniki i tygodniki opiniotwórcze) oraz dostępne w oddziałach banku (plakaty i ulotki).
Kreację kampanii przygotowała agencja NestPoint, a za zakup mediów odpowiada dom mediowy MEC. Akcja potrwa do 20 lutego.
Dołącz do dyskusji: Juliette Binoche reklamuje oszczędzanie na rachunkach w Credit Agricole Bank Polska (wideo)