SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Julia Izmałkowa z prelekcją na Cannes Lions

Julia Izmałkowa jako jedyna Polka wystąpi na tegorocznym międzynarodowym festiwalu kreatywności Cannes Lions. 21 czerwca w czasie bloku Creative Processes Power Hour wygłosi wykład "Czego kreatywni mogą nauczyć się od bokserów?"

Julia Izmałkowa Julia Izmałkowa

Julia Izmałkowa w Cannes wygłosi prelekcję drugi rok z rzędu. Na co dzień zarządza agencją Izmałkowa, specjalizującą się w badaniach etnograficznych.

- Champions are made not born - absolutnie wierzę, że kreatywność jest procesem, który należy cały czas ćwiczyć, rozwijać, a nie zakładać, że skoro się zdobyło Lwa jednego czy drugiego – to już można spocząć na laurach. Tak jak porażka nie jest ostateczna, tak też  sukces nie jest  na zawsze. Dlatego wierzę, że kreatywność to nie jest tylko dar boży, talent czy umiejetność – to jest rzemiosło, które cały czas należy szlifować. A nie ma lepszego szlifu niż uczenie się od tych, którzy dzięki swojej kreatywności, wytrawałości i chęci zwycięstwa  wchodzą na same szczyty. Do takich osób zdecydownaie możemy zaliczyć najlepszych bokserów na świecie. Ćwicząc boks z kilkoma mistrzami świata – przekonałam się, że ta dyscyplina pomaga nie tylko w zrzuceniu kilogramów, redukcji stresu i budowie mięśni – ale pomaga w robieniu lepszych badań i przygotowaniu zdecydowanie bardziej “insightowych” rekomendacji – podkreśla Julia Izmałkowa.

Izmałkowa jest międzynarodowym ekspertem od zachowań ludzkich. Tłumaczy ludzkie wybory, postawy, emocje na język biznesu i marketingu. Wykorzystuje do tego autorskie techniki badawcze bazujące na dokonanich psychologii kłamstwa, etnografii i socjologii, dzięki którym  dostarcza strategiczne insighty dla marek i firm.

Cannes Lions International Festival of Creativity 2018 potrwa od 18 do 22 czerwca.

Dołącz do dyskusji: Julia Izmałkowa z prelekcją na Cannes Lions

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl