Joanna Jakucewicz szefem marketingu Sony Ericsson
Joanna Jakucewicz objęła funkcję szefa marketingu Sony Ericsson w Polsce, zachowując jednocześnie swoje stanowisko channel marketing manager. Kierowanie marketingiem przejęła od Marcina Mikuckiego, który odszedł z koncernu.
Joanna Jakucewicz jako szef marketingu polskiego oddziału Sony Ericsson odpowiada od 1 grudnia za działania marketingowe firmy w naszym kraju, zarówno na rynku operatorskim, jak i sprzedaży bezpośredniej. Jednocześnie zachowuje swoje dotychczasowe obowiązki jako channel marketing manager, natomiast funkcję szefa marketingu przejęła od Marcina Mikuckiego, który zakończył pracę w koncernie.
Joanna Jakucewicz pracuje w Sony Ericsson od maja bieżącego roku, odpowiadając za działania marketingowe dla kategorii cyber-shot. Wcześniej była zatrudniona w firmie P4 na stanowisku CRM product manager oraz w PTK Centertel jako junior brand manager w biurze marketingu rynku biznesowego.
Dołącz do dyskusji: Joanna Jakucewicz szefem marketingu Sony Ericsson