SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Joanna Czechowska w Polskim Holdingu Hotelowym

Joanna Czechowska dołączyła do biura komunikacji i PR w biurze Polskiego Holdingu Hotelowego. Do tej pory związana była z największą międzynarodową siecią hotelową na świecie – Marriott International.

Joanna CzechowskaJoanna Czechowska

W Polskim Holdingu Hotelowym będzie koordynować działania z zakresu komunikacji i public relations.

– Cieszę się, że do naszego zespołu dołączył wysokiej klasy fachowiec nie tylko na rynku hotelowym. Jestem przekonany, że wiedza i doświadczenie Joanny przyczynią się do dalszego, dynamicznego rozwoju biura komunikacji i PR, zgodnie z najwyższymi standardami, które obowiązują w naszej spółce – mówi Gheorghe Marian Cristescu, prezes Polskiego Holdingu Hotelowego.

Joanna Czechowska w roku 2013 ukończyła Uniwersytet Warszawski na Wydziale Dziennikarstwa i Nauk Politycznych, na specjalności Public Relations i Marketing Medialny. Jeszcze w trakcie studiów zaczęła pracę w japońskiej korporacji technologicznej Fujifilm. W latach 2010-2019 pracowała w Fujifilm, zajmując się działaniami marketingowymi i PR w Polsce, w Czechach i na Słowacji. W Fujifilm odpowiadała też za komunikację korporacyjną zewnętrzną, jak i wewnętrzną między Warszawą i globalną centralą firmy w Tokio.

>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń z mediów i marketingu

Z hotelarstwem związana jest od grudnia 2019 roku, kiedy dołączyła do amerykańskiej firmy Marriott International, aby koordynować działania marketingowe i wizerunkowe w 6 hotelach w Polsce, a także wspierać Marriott Business Council, instytucję skupioną na działaniach CSR i employer branding. Realizowała marketingową strategię 360 stopni. Wśród najważniejszych zadań było skoordynowanie działań marketingowych w czterech hotelach Sheraton w Polsce, wzmocnienie wizerunku marki Westin na polskim rynku, utrzymywanie dobrych relacji z mediami, promocja programu lojalnościowego Marriott Bonvoy, repozycjonowanie warszawskiego hotelu Sheraton po remoncie przestrzeni wspólnych i wprowadzenie polskiej wersji strony marriott.com. Z dniem 1 maja br. Joanna dołączyła do Polskiego Holdingu Hotelowego, gdzie będzie koordynować działania z zakresu komunikacji i Public Relations.

Grupa Kapitałowa PHH liczy obecnie ponad 50 hoteli i obiektów z blisko 6 tysiącami pokoi. Grupa współpracuje – jako franczyzobiorca – z czołowymi światowymi sieciami hotelowymi, takimi jak Marriott International, Hilton Worldwide, Best Western Hotels&Resorts, InterContinental Hotels Group, Louvre Hotels Group i Accor.
 

Dołącz do dyskusji: Joanna Czechowska w Polskim Holdingu Hotelowym

4 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Janusz
Za mało lat doświadczenia wg mnie, dodatkowo w branży hotelowej, jedynie 5 lat? Widać, że zatrudniają po znajomości. Tłuste koty PO.
odpowiedź
User
Jerzy Malczyk
Zaczęło się dojenie spółek państwowych.
odpowiedź
User
pytajnik
Po kiego państwo polskie bawi się w hotelarstwo?
odpowiedź