„Jestem na wakacjach” - letnia akcja promocyjna Nikona nad Bałtykiem
Firma Nikon ruszyła z letnią akcją promocyjną „Jestem na wakacjach” w pięciu nadmorskich miejscowościach. Przygotowały ją agencje Maann 66 Promocja i Reklama i Walk Social Media.
Odwiedzający miasteczka Nikona będą mogli wziąć udział w konkursie w serwisie społecznościowym Instagram. Wakacyjne zdjęcia oznaczone specjalnym hashtagiem #NIKONJESTEMNAWAKACJACH zostaną zebrane w dedykowanej zakładce w aplikacji konkursowej i ocenione przez jury. Autor najlepszej pracy otrzyma aparat fotograficzny.
Turyści odpoczywający nad Bałtykiem przetestują aparaty i lornetki, będą korzystać z foto-biblioteki oraz wydrukują samodzielnie wykonane pamiątkowe zdjęcia. Na plażowiczów czekają również szkolenia pod okiem ekspertów.
Działaniom promocyjnym towarzyszy akcja skierowana do rodziców pod hasłem „Jestem bezcenny”. W jej ramach rozdawane będą opaski na rękę dla dzieci, z miejscem na numer telefonu kontaktowego do rodziców.
Wakacyjne miasteczko Nikona pojawi się w pięciu nadmorskich kurortach: Gdańsk Brzeźno (11-14 lipca i 9-11 sierpnia), Ustka (16-18 lipca i 5-7 sierpnia), Międzyzdroje (20-22 lipca), Kołobrzeg (24-26 lipca i 1-3 sierpnia) oraz Świnoujście (28-30 lipca). Akcja potrwa od 11 lipca do 11 sierpnia.
Za realizację akcji „Jestem na wakacjach” odpowiada agencja Maann 66 Promocja i Reklama. Mechanikę konkursu wraz z aplikacją opracował Walk Social Media.
Dołącz do dyskusji: „Jestem na wakacjach” - letnia akcja promocyjna Nikona nad Bałtykiem