SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Jerzy Szulwic i Sebastian Starzyński w AWR "Wprost". Czas na nową strategię dla “Wprost”

Były prezes Wydawnictwa Zwierciadło Jerzy Szulwic dołączył do rady nadzorczej AWR "Wprost", wydawcy tygodnika "Wprost". W lutym br. skład tej rady uzupełni też Sebastian Starzyński.

Jerzy Szulwic specjalizuje się w opracowywaniu strategii i doradzaniu m.in. w dziedzinie nowych mediów i elektronicznej dystrybucji kontentu. W latach 2010-2012 był prezesem Wydawnictwa Zwierciadło. Wcześniej przez 11 lat był dyrektorem wydawniczym i wiceprezesem Wydawnictwa Bauer, odpowiedzialnym m.in. za segment motoryzacyjny. W przeszłości był też związany z Hearst Marquard Publishing, gdzie odpowiadał za wprowadzenie na rynek magazynu "Cosmopolitan".

W połowie lutego do rady nadzorczej AWR "Wprost" dołączy też Sebastian Starzyński, który prowadzi własną firmę badawczą ABR Sesta, specjalizującą się w badaniach środowiska zakupowego i zachowań zakupowych. Starzyński sprowadzał na polski rynek sieć restauracji Subway - prowadził także firmę doradczą, szkoleniową, agencję marketingowo-eventową i kilka spółek e-biznesowych.

- Akces Jerzego Szulwica i oczekiwany akces Sebastiana Starzyńskiego do rady nadzorczej AWR "Wprost" to jej duże merytoryczne wzmocnienie. Chciałbym, żeby w nowym składzie rada służyła wsparciem wydawcy i redakcji w opracowaniu strategii dla tygodnika “Wprost” - mówi Michał M. Lisiecki, prezes Platformy Mediowej Point Group, większościowego udziałowca (90 proc.) AWR "Wprost".

Przewodniczącym rady nadzorczej AWR "Wprost" jest Jarosław Pachowski, a w jej skład też wchodzą Robert Pstrokoński i Jacek Sadowski.

Z danych ZKDP wynika, że średnia sprzedaż ogółem "Wprost" w listopadzie ub.r. wyniosła 65 851 egz. (więcej na ten temat).

Dołącz do dyskusji: Jerzy Szulwic i Sebastian Starzyński w AWR "Wprost". Czas na nową strategię dla “Wprost”

6 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
plplpl
Czas na nową strategię, zamknąć Wprost, zjazd ze 100 tysięcy do realnie poniżej 50-ciu, katastrofa Koboski i Lisieckiego.
odpowiedź
User
xyz
Zamiast płacić zarządom, radom nadzorczym i dyrektorom wydawniczym, zatrudniejcie dziennikarzy i im zapłaćcie za teksty, które przyciągną czytelników. Strategia, która pozwoliła Michałowi Lisieckiemu zbudować swoje małe imperium na glinianych nogach, dziś już nie działa. Wykorzystywanie studentów, którym się nie płaciło miesiącami lub płaciło byle co, a oni dawali byle co, ale rynek to chłonął, jest przeszłością. Dlaczego mam Wprost kupować, skoro mam to samo za darmo w Internecie? Dajcie coś lepszego!
odpowiedź
User
miki
Zatrudnienie Pana Szulwica to świetny pomysł... Po rozłożeniu prasy motoryzacyjnej i komputerowej w Bauerze, oraz po spektakularnym upadku Carsa, przyszła pora na Wprost. Ja widać tylko prywatni właściciele Zwierciadła szybko ocenili jego "strategie oraz doradztwo w dziedzinie nowych mediów i kontentu" wyrzucając go na bruk...
odpowiedź