Jerzy Szulwic i Sebastian Starzyński w AWR "Wprost". Czas na nową strategię dla “Wprost”
Były prezes Wydawnictwa Zwierciadło Jerzy Szulwic dołączył do rady nadzorczej AWR "Wprost", wydawcy tygodnika "Wprost". W lutym br. skład tej rady uzupełni też Sebastian Starzyński.
Jerzy Szulwic specjalizuje się w opracowywaniu strategii i doradzaniu m.in. w dziedzinie nowych mediów i elektronicznej dystrybucji kontentu. W latach 2010-2012 był prezesem Wydawnictwa Zwierciadło. Wcześniej przez 11 lat był dyrektorem wydawniczym i wiceprezesem Wydawnictwa Bauer, odpowiedzialnym m.in. za segment motoryzacyjny. W przeszłości był też związany z Hearst Marquard Publishing, gdzie odpowiadał za wprowadzenie na rynek magazynu "Cosmopolitan".
W połowie lutego do rady nadzorczej AWR "Wprost" dołączy też Sebastian Starzyński, który prowadzi własną firmę badawczą ABR Sesta, specjalizującą się w badaniach środowiska zakupowego i zachowań zakupowych. Starzyński sprowadzał na polski rynek sieć restauracji Subway - prowadził także firmę doradczą, szkoleniową, agencję marketingowo-eventową i kilka spółek e-biznesowych.
- Akces Jerzego Szulwica i oczekiwany akces Sebastiana Starzyńskiego do rady nadzorczej AWR "Wprost" to jej duże merytoryczne wzmocnienie. Chciałbym, żeby w nowym składzie rada służyła wsparciem wydawcy i redakcji w opracowaniu strategii dla tygodnika “Wprost” - mówi Michał M. Lisiecki, prezes Platformy Mediowej Point Group, większościowego udziałowca (90 proc.) AWR "Wprost".
Przewodniczącym rady nadzorczej AWR "Wprost" jest Jarosław Pachowski, a w jej skład też wchodzą Robert Pstrokoński i Jacek Sadowski.
Z danych ZKDP wynika, że średnia sprzedaż ogółem "Wprost" w listopadzie ub.r. wyniosła 65 851 egz. (więcej na ten temat).
Dołącz do dyskusji: Jerzy Szulwic i Sebastian Starzyński w AWR "Wprost". Czas na nową strategię dla “Wprost”