Jarosław Skorupa odpowiada za marketing PKN Orlen
Jarosław Skorupa objął stanowisko dyrektora wykonawczego ds. marketingu w PKN Orlen. Zajął miejsce Sebastiana Bojemskiego, który rozstał się ze spółką.
O prawdopodobnej zmianie na stanowisku szefa marketingu Orlenu pisaliśmy nieoficjalnie na łamach Wirtualnemedia.pl w lutym. Podaliśmy, że z końcem stycznia z płockim koncernem rozstał się Sebastian Bojemski, który był dyrektorem wykonawczym ds. marketingu spółki od 2018 roku.
Jarosław Skorupa był w zarządzie Telewizji Republika
Jarosław Skorupa od grudnia ub.r. był członkiem zarządu Telewizji Republika. Odpowiadał za integrację działów sprzedaży „Gazety Polskiej”, „Nowego Państwa”, Niezależna.pl i Telewizji Republika. Ponadto był dyrektorem sprzedaży i marketingu w Niezależnym Wydawnictwie Polskim.
Od czerwca 2016 roku do grudnia 2017 Skorupa był dyrektorem biura reklamy w Grupie Fratria. Od połowy 2015 roku do lutego 2019 był współwłaścicielem i członkiem zarządu agencji interaktywnej 3Digits.
Związany był również z tygodnikiem „Wprost” gdzie był dyrektorem ds. kluczowych klientów oraz z biurem reklamy „Dziennika Gazety Prawnej” (Infor), gdzie był dyrektorem działu agencyjnego. Pracował też m.in. w "Rzeczpospolitej", "Pulsie Biznesu" i RMF FM.