Jacek Kapela dyrektorem handlowym ds. sprzedaży w Grupie Time, Przemysław Ziurkowski odchodzi
Jacek Kapela został dyrektorem handlowym ds. sprzedaży krajowej w Grupie Radiowej Time (Grupa ZPR Media). Zastąpił Przemysława Ziurkowskiego, który rozstał się z firmą.
Kapela odpowiada teraz za realizację celów operacyjnych w ramach sprzedaży krajowej i współpracę z kluczowymi klientami, domami mediowymi oraz agencjami. Podlega bezpośrednio dyrektorowi generalnemu Grupy Radiowej - Mariuszowi Szusterowi.
Jacek Kapela pracuje w spółce od kwietnia 2016 roku. Pełnił dotychczas obowiązki zastępcy dyrektora handlowego, które łączył z funkcją szefa działu planowania. Z rynkiem reklamy i mediów jest związany od początku swojej kariery zawodowej. Był m.in. prezesem Grupy Radiowej Audytorium 17 (w latach 2010-2014), a wcześniej przez siedem lat pracował w CR Media Consulting SA na stanowisku dyrektora departamentu radiowego.
Grupa Time jest brokerem reklamowym Radia Eska, Radia Wawa, Radia VOX FM, Eski Rock i Radia Plus oraz wydawcą tytułów prasowych i serswisów internetowych, m.in. takich tytułów jak „Super Express”, „Murator”, „Moje Mieszkanie”, „M jak Mieszkanie”, „Dobre Wnętrze”, „Architektura-murator”, „Podróże”, „Zdrowie”, Poradnikzdrowie.pl, Urzadzamy.pl, Mjakmama.pl. Spółka wchodzi w skład Grupy ZPR Media.
Według badania Radio Track od grudnia ub.r. do lutego br. Radio Eska miał 7,7 proc. udziału w rynku słuchalności, Radio Wawa - 1,5 proc., Radio VOX FM - 3,5 proc., a Radio Plus - 2,4 proc.
W styczniu br. średnia sprzedaż ogółem „Super Expressu” wynosiła 115 586 egz., o 0,5 proc. więcej niż rok wcześniej (według danych ZKDP). Natomiast strony i aplikacje internetowe Grupy ZPR Media w lutym zanotowały 13,62 mln użytkowników, 148,11 mln odsłon oraz 6 minut i 42 sekundy średniego dobowego czasu korzystania przez odwiedzającego (według badania Gemius/PBI).
Dołącz do dyskusji: Jacek Kapela dyrektorem handlowym ds. sprzedaży w Grupie Time, Przemysław Ziurkowski odchodzi