Iris dla Heinekena
Heineken wybrał agencję reklamową Iris do obsługi globalnego budżetu BTL firmy, wspierającego jej sponsoring piłkarskiej Ligi Mistrzów UEFA.
W przetargu na ten budżet Iris pokonała nie ujawnione z nazwy inne agencje reklamowe.
Zadaniem zwycięskiej agencji będzie opracowanie globalnej strategii podkreślającej patronat Heinekena nad rozgrywkami poprzez działania z zakresu tzw. marketingu doznań (experiential marketing) i materiały point-of-sale.
Start kampanii, w ramach której Iris będzie współpracować z obsługującymi Heinekena agencjami AKQA i Bartle Bogle Hegarty, zaplanowany jest na III kwartał bieżącego roku, w trakcie fazy grupowej Ligi Mistrzów sezonu 2009/2010.
W maju ubiegłego roku Heineken przedłużył swoją umowę z UEFA do zakończenia sezonu 2011/2012. Z kolei po raz pierwszy marka została oficjalnym sponsorem Ligi Mistrzów w sezonie 2005/2006.
Dołącz do dyskusji: Iris dla Heinekena