Internetowy konkurs w kampanii soków BoboVita
Agencja interaktywna OS3 multimedia przygotowała serwis konkursowy dla marki BoboVita.
Głównym założeniem konkursu jest przekazanie mamom cennych informacji dotyczących zawartości produktów BoboVita oraz zaangażowanie ich w zabawę.
Aby wziąć udział w konkursie należy zagrać w grę "Skomponuj sok BoboVita", która dostępna jest na stronie www.bobovita.com.pl/soki/. Gracz ma za zadanie jak najszybsze dopasowanie odpowiednich składników czterech soków BoboVita. Nagrodzonych specjalnymi zestawami zostanie 50 najlepszych czasów w grze, a konkurs potrwa do 15 września.
OS3 multimedia odpowiada za stworzenie mechanizmu konkursowego, prace graficzne oraz przygotowanie treści, a także kreacji do kampanii.
Uruchomienie serwisu konkursowego wsparte będzie kampanią internetową prowadzoną m.in. w serwisach parentingowych i Gadu Gadu. W ramach projektu powstał także minisajt edukacyjny dla mam, gdzie mogą one znaleźć informacje o każdym z soków i nektarów oraz o wszystkich ich składnikach.
Dołącz do dyskusji: Internetowy konkurs w kampanii soków BoboVita