Internetowe opinie najbardziej pomocne przy robieniu zakupów
Dla 70 procent brytyjskich internautów, umieszczane w sieci oceny i opinie są najbardziej pomocną funkcją przy szukaniu informacji na temat produktów, przed podjęciem decyzji o ich zakupie online lub w tradycyjnym sklepie.
57 procent respondentów wskazało tutaj na narzędzia umożliwiające porównywanie produktów, a 51 procent na ich zdjęcia - informuje serwis Marketing Charts, powołując się na badanie firmy Jupiter Research.
Badanych poproszono o wskazanie trzech najbardziej pomocnych funkcji przy wyszukiwaniu w internecie informacji na temat produktów. Poza wyżej wspomnianymi, 28 procent respondentów wskazało na wyszukiwarkę, 19 procent na tematyczne kategorie produktów (np. najbardziej popularne, najwyżej oceniane), a 16 procent na filmiki wideo pokazujące jak korzystać z danego produktu.
Z badania wynika również, że 65 procent brytyjskich użytkowników internetu szuka w sieci informacji na temat produktów zanim kupi je przez internet, a 56 procent robi to samo przed zakupem dokonanym w tradycyjnym sklepie.
źródło: Marketing Charts
Dołącz do dyskusji: Internetowe opinie najbardziej pomocne przy robieniu zakupów