Internet Group chce wprowadzić Call Center Poland na GPW
Internet Group planuje wprowadzić na warszawską giełdę spółkę zbranży telemarketingowej Call Center Poland (CCP). Termin debiutugiełdowego będzie uzależniony od koniunktury panującej na rynkukapitałowym. Pieniądze z emisji CCP przeznaczy m.in. na akwizycjeinnych firm - poinformowali w poniedziałek przedstawiciele IGroup iCCI.
"Chcemy wprowadzić na giełdę Call Center Poland, aby pozyskaćdla niej środki na dalszy rozwój. Rozpoczęliśmy już pierwsze pracez domem maklerskim. Termin debiutu będzie jednak uzależniony odkoniunktury panującej na rynku kapitałowym" - powiedział naspotkaniu z dziennikarzami wiceprezes IGroup Rafał Rześny.
"Wartość emisji będzie zależała od tego, czy CCP będzierealizowało jedno większe przejęcie, czy kilka mniejszych, w drugimprzypadku wartość emisji może być znacząca" - dodał. IGroup 1grudnia poinformowało o sfinalizowaniu zakupu 100 proc. akcji CCP.Za przejętą spółkę IGroup zapłaci 129,4 mln zł. CCP oferuje usługii rozwiązania w zakresie outsourcingu procesów biznesowychwykorzystujących narzędzia call/contact center.
CCP jest właścicielem dwóch innych spółek: Webtel iCommunication One Consulting.
Webtel jest dostawcą rozwiązań informatycznych dla call centers,świadczy także usługi z zakresu e-marketingu. Communnication OneConsulting to z kolei firma specjalizując się w szkoleniach zzakresu obsługi klienta i sprzedaży przez call center, rekrutacji iwynajmie pracowników do call centers oraz doradztwie w zakresieorganizacji i zarządzania call centers.
IGroup 1 grudnia kupiło także za 10,7 mln zł spółkęContactPoint.
Spółki z grupy CCP i ContactPoint mają utworzyć w IGroupplatformę call center - grupę firm skoncentrowaną wokół nowychtechnologii i zarządzaniu kontaktami z klientem przez callcenter.
W 2006 r. cztery zakupione przez IGroup spółki miały 6,4 mln złzysku EBITDA i 52,1 mln zł przychodów. Prognoza na 2007 rok zakładawypracowanie EBITDY na poziomie 11,8 mln zł i 60,1 mln złprzychodów.
Strategiczne plany dotyczące rozwoju platformy call center wramach IGroup zakładają: akwizycje outsourcingowych call center,przejmowanie kompleksowego zarządzania ludźmi i infrastrukturąwewnętrznych call centers oraz lokalizację nowych call centers zagranicą.
Dołącz do dyskusji: Internet Group chce wprowadzić Call Center Poland na GPW