SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Intermarché szuka agencji do obsługi strategiczno-kreatywnej

Intermarché szuka agencji do obsługi strategiczno-kreatywnej. Marketer nie podaje szczegółów postępowania.

Wybrana agencja ma zająć się obsługą strategiczno-kreatywną sieci Intermarché w obszarach ATL, BTL i digital.

- Stale prowadzimy działania mające na celu rozwój oferty, zakresu i jakości świadczonych usług przez Intermarche. Wizją Intermarche jest bycie ulubionym supermarketem na wszystkich lokalnych rynkach, na których występują nasze sklepy. Realizacja tego zadania wymaga stałej aktywności struktur marketingowych w zakresie kształtowania marki i promocji. Wszystkie nasze działania mają na celu jak najlepsze dopasowanie oferty do zmieniających się oczekiwań klientów - przekazała portalowi Wirtualnemedia.pl Eliza Orepiuk-Szymura, dyrektor ds. komunikacji i informacji w Muszkieterach.

We wrześniu ub.r. marka uruchomiła fanpage na Facebooku, jego prowadzeniem zajęła się agencja Get More Social. Tegoroczną kampanię reklamową z okazji świąt wielkanocnych przygotowały Hand Made i Imperia Film.

W Polsce Intermarché ma 230 sklepów. Francuska sieć prowadzona jest przez niezależnych przedsiębiorców Muszkieterów.

 

Dołącz do dyskusji: Intermarché szuka agencji do obsługi strategiczno-kreatywnej

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Mariolka
Ja polecam agencję Black Horse, jakby ktoś szukał. Super agencja reklamowa, dzięki ich pomocy mam banery reklamowe, zaprojektowali dla mnie stronę internetową i gadżety - wszystko by zwiększyć świadomość o mojej firmie :)
odpowiedź