SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Interia.pl uruchamia agencję Sempathy

Interia.pl stworzyła agencję Sempathy specjalizującą się w marketingu w wyszukiwarkach internetowych.

Rozpoczynająca właśnie działalność agencja Sempathy oferuje kompleksowe rozwiązania z zakresu pozycjonowania i optymalizacji stron w wyszukiwarkach oraz linków sponsorowanych, konsultacje eksperckie, a także działania specjalne. Nazwa firmy ma podkreślać jej indywidualne traktowanie każdego klienta, wyznaczając wysoki standard w tym zakresie.

Funkcję dyrektora zarządzającego agencji objął Kornel Dulęba, który jednocześnie zajmuje stanowisko dyrektor działu mediów w Interia.pl, a z samym portalem jest związany od czterech lat. Zespół Sempathy tworzy ogółem kilku specjalistów z zakresu SEM.

Dołącz do dyskusji: Interia.pl uruchamia agencję Sempathy

4 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Adam
Mogli by trochę bardziej wysilić się z nazwą, a nie tylko dodać "S" do istniejącej już agencji Empathy.
0 0
odpowiedź
User
Nowacki
Czy to nie podchodzi pod plagiat nazwy?
0 0
odpowiedź
User
KKK
Myślę, że tak, bo emapthy to nazwa systemu do messagingu - wiec plagiat jest ewidentny
0 0
odpowiedź