SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Intel wybrał OMD

Dom mediowy OMD wygrał przetarg na globalną obsługę medialną koncernu Intel.

OMD - należący do Omnicom Group - w pokonanym polu zostawił Starcom oraz dotychczasowy dom mediowy Intela Universal McCann - informuje serwis Adweek. Budżet jakim będzie dysponować OMD to około 300 milionów dolarów.

Oprócz trzech wspomnianych domów mediowych w początkowej fazie przetargu walczyły także Mediaedge:cia oraz ZenithOptimedia. Postępowaniem przetargowym nowego budżetu największego producenta procesorów komputerowych na świecie zajmowała się agencja Ark Advisors.

Niedawno OMD została uznana agencją roku w zestawieniu Gunn Report for Media. Znalazła się ona na czele rankingu podsumowującego osiągnięcia w środowisku mediowym całego świata czwarty rok z rzędu.

źródło: Adweek

Dołącz do dyskusji: Intel wybrał OMD

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl