„InStyle” z reklamą Reeboka w rozszerzonej rzeczywistości
W czerwcowym numerze miesięcznika “InStyle” (Grupa Burda) znajdzie się z reklama butów EasyTone marki Reebok wykonana w technologii augmented reality. Numer ukaże się 18 maja br.
Po wejściu na stronie www.konkurs-reeformuj.pl, uruchomieniu aplikacji augmented reality i zbliżeniu layoutu reklamy do kamery internetowej czytelniczki na ekranie monitora zobaczą siebie jak w lustrze. Specjalna aplikacja umożliwi im automatyczne zrobienie trzech poklatkowych zdjęć od pasa w dół – jedno z nich będzie można wysłać do konkursu na najładniejszą pupę.
Nagrodami w konkursie jest 10 par butów EasyTone. Zwycięzcy zostaną wybrani przez internautów, którzy będą mogli głosować w serwisie konkurs-reeformuj.pl.
Wydanie ukaże się w nakładzie 170 tys. egz. i w normalnej cenie (3,90 zł za wersję shoppingową, 4,90 zł za format standard).
Dołącz do dyskusji: „InStyle” z reklamą Reeboka w rozszerzonej rzeczywistości