Inspirujące wzornictwo w nowych reklamach urządzeń kuchennych Amica IN (wideo)
Wystartowała najnowsza odsłona kampanii telewizyjnej promująca linię urządzeń kuchennych Amica IN. przygotowana przez agencje Value Media, Change i Q&A Communications.
Kampanię wspiera spot reklamowy emitowany w głównych i tematycznych stacjach telewizyjnych. Reklama skupia się na inspirującym aspekcie wzornictwa sprzętu Amica, który nawiązuje do światowych trendów designu i projektowania. Podkreśla także techniczne możliwości serii Amica IN.
Do końca kwietnia reklama będzie emitowana w dotychczasowej formie, a od maja zostanie uzupełniona informacjami o nowej promocji konsumenckiej.
Amica w swojej kampanii zdecydowała się także na szerokie wykorzystanie internetu, m.in. poprzez banery statyczne i animowane, linki sponsorowane, targetowanie behawioralne, remarketing, reklamy w internecie mobilnym i mediach społecznościowych.
Za zakup mediów odpowiada dom mediowy Value Media. Realizacją spotu, którego reżyserem był Łukasz Kośmicki, zajęła się agencja Change. Za komunikację PR Amica odpowiada Q&A Communications.
Linia Amica IN poprzednio promowana była w grudniu ub.r.
Dołącz do dyskusji: Inspirujące wzornictwo w nowych reklamach urządzeń kuchennych Amica IN (wideo)