ING zachęca w nowej kampanii do rozmów o nadmiernej konsumpcji
ING Bank Śląski rozpocznie 25 grudnia kampanię reklamową swojego konta oszczędnościowego. Motywem przewodnim spotu jest refleksja o naszej coraz większej konsumpcji i pogoni za dobrami materialnymi. Akcję przygotowały Brain i MullenLowe MediaHub.
Spot pokazuje ludzi goniących za promocjami, zniżkami, wyprzedażami, którzy reflektują się, po o im tyle dóbr materialnych. Występujący w spocie Marek Kondrat zachęca, by zacząć oszczędzać na koncie ING Banku Śląskiego.
– To nie jest kampania przeciw kupowaniu, ale promująca odpowiedzialne i przemyślane zakupy, bo taka postawa daje wymierną korzyść – oszczędności. Liczymy, że podsumowanie spotu przez Marka Kondrata - „Czy posiadanie stało się sensem naszego życia” - skłoni Polaków do refleksji: co jest nam naprawdę potrzebne i na czym polega konsumencka odpowiedzialność – mówi Barbara Pasterczyk, dyrektor banku odpowiedzialna za komunikację marketingową w ING Banku Śląskim.
Wsparciem kampanii są oferty specjalne na koncie oszczędnościowym - 2,5 proc. w skali roku, przez 4 miesiące od założenia konta oszczędnościowego „Bonus na start” (dla nowych klientów) lub „Otwarte Konto Oszczędnościowe Bonus” (dla klientów obecnych).
Akcja rusza 25 grudnia. Spot emitowany będzie w telewizji i internecie. Komunikację uzupełnią reklamy na nośnikach zewnętrznych.
Kreację przygotowała agencja Brain, zakupem i planowaniem mediów zajął się MullenLowe Media Hub.
Dołącz do dyskusji: ING zachęca w nowej kampanii do rozmów o nadmiernej konsumpcji