SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

"imagine. change." - nowe globalne przesłanie Ricoh

Firma Ricoh wprowadza nowe globalne przesłanie: "imagine. change.", które ma w odpowiedni sposób wyrażać obecność marki na świecie oraz odzwierciedlać jej zwrot w kierunku usług.

“Zmiana jest w dzisiejszych czasach kluczem do sukcesu. Technologia zmienia się w zastraszającym tempie i na klientów wywierana jest coraz większa presja, aby zmieniać się razem z nią. Ci, którzy nie będą za nią podążać, pozostaną z tyłu. W Ricoh, poprzez innowacje, pomagamy klientom w adaptowaniu zmian. To właśnie mamy na myśli mówiąc imagine. change.” - stwierdził Shiro Kondo, prezes Ricoh.

Globalne wprowadzenie "imagine. change." ma podkreślać zorientowaną na klienta filozofię Ricoh: "iść naprzód z nowymi pomysłami i nowymi sposobami na ulepszanie życia, napędzanymi przez innowacje."

Dołącz do dyskusji: "imagine. change." - nowe globalne przesłanie Ricoh

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl