"imagine. change." - nowe globalne przesłanie Ricoh
Firma Ricoh wprowadza nowe globalne przesłanie: "imagine. change.", które ma w odpowiedni sposób wyrażać obecność marki na świecie oraz odzwierciedlać jej zwrot w kierunku usług.
“Zmiana jest w dzisiejszych czasach kluczem do sukcesu. Technologia zmienia się w zastraszającym tempie i na klientów wywierana jest coraz większa presja, aby zmieniać się razem z nią. Ci, którzy nie będą za nią podążać, pozostaną z tyłu. W Ricoh, poprzez innowacje, pomagamy klientom w adaptowaniu zmian. To właśnie mamy na myśli mówiąc imagine. change.” - stwierdził Shiro Kondo, prezes Ricoh.
Globalne wprowadzenie "imagine. change." ma podkreślać zorientowaną na klienta filozofię Ricoh: "iść naprzód z nowymi pomysłami i nowymi sposobami na ulepszanie życia, napędzanymi przez innowacje."
Dołącz do dyskusji: "imagine. change." - nowe globalne przesłanie Ricoh