Igloo z nowym logo i serwisem internetowym
Firma Igloo rozpoczęła proces rebrandingu. Przedsiębiorstwo zyskało nową identyfikację wizualną i stronę internetową.
Nowe logo Igloo, firmy produkującej urządzenia chłodnicze oraz wyposażenie sklepów, punktów gastronomicznych i restauracji, podkreśla jej nowoczesny charakter i dynamiczny rozwój. – Rebranding ma odzwierciedlać, że jesteśmy poważnym producentem z bogatą historią i dużymi osiągnięciami, ale jednocześnie firmą nowoczesną, doskonale zorganizowaną i zarządzaną oraz nieustannie się rozwijającą – opisuje Bartosz Mazurek, marketing manager Igloo. Nową identyfikację wizualną przedsiębiorstwa przygotowała agencja brandingowa Dragon Rouge.
Jednocześnie odświeżony został serwis internetowy Igloo. Na stronie pojawił się Wirtualny Doradca – awatar w dynamicznej formie wideo, który ułatwia internautom dostęp do oferty przedsiębiorstwa. Wirtualnego Doradcę przygotowała i wdraża firma InteliWise, natomiast nowy serwis firmy – działający pod adresem www.igloo.com.pl – stworzyła agencja interaktywna Adweb. Witryna jest dostępna w pięciu wersjach językowych – oprócz polskiej również w angielskiej, niemieckiej, francuskiej i hiszpańskiej.
W ramach całościowego rebrandingu Igloo – zaplanowanego na cały bieżący rok – firma będzie prowadzić działania promocyjne na outdoorze i indoorze (billboardy, bannery, środki transportu, showroomy itp.) oraz kampanię reklamową w internecie i prasie branżowej. Przedsiębiorstwo planuje również szkolenia dla swoich partnerów handlowych, dealerów i pracowników punktów serwisowych, a także zaangażowanie w projekty sponsoringowe.
Dołącz do dyskusji: Igloo z nowym logo i serwisem internetowym