SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Magdalena Karłowicz, Ilona Cięszczyk, Monika Dymon, Katarzyna Gajlewicz i Aleksandra Zając w hyperCrew

Pracę w agencji strategiczno-kreatywnej hyperCrew zaczęły Magdalena Karłowicz, Ilona Cięszczyk, Monika Dymon, Katarzyna Gajlewicz i Aleksandra Zając.

Od lewej: Magdalena Karłowicz i Ilona Cięszczyk Od lewej: Magdalena Karłowicz i Ilona Cięszczyk

Magdalena Karłowicz objęła w hyperCrew funkcję account directora. Prowadzi działania dla Pepsico oraz BSH.

Wcześniej była związana z agencjami mohi.to, MindChili i Enzo. Pracowała też w firmie e-learningowej Smart Education.

Ilona Cięszczyk jako account managera jest w hyperCrew odpowiedzialna za obsługę GlaxoSmithKline. Wcześniej pracowała na stanowisku specjalisty ds. public relations w 71media i Top Online.

Monika Dymon (na zdjęciu poniżej) w hyperCrew objęła funkcję social media specialist. Obsługuje marki Lipton, Maoam, Lions Bank i Siemens.

Wcześniej pracowała jako social media manager w InplusPR i junior content & social specialist w AdAgri, jest też wolontariuszką w centrum prasowym Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy.

Katarzyna Gajlewicz (na zdjęciu poniżej) objęła w hyperCrew funkcję junior social media specialist po odbyciu praktyk studenckich i stażu w agencji. Pracuje przy projektach realizowanych dla DaGrasso, Wrangler Europe, Siemens Home, Zelmer, Takto Finanse, Za Mało Zarabiam.

Aleksandra Zając (na zdjęciu poniżej) pracuje jako graphic designer w zespole projektowym hyperCrew. Odpowiada za projekty graficzne dla firm i marek GSK, BSH, Lipton i Noustique.

Wcześniej pracowała w J. Walter Thompson i Lemon Sky, realizowała projekty m.in. dla firm i marek Shell, Bahlsen, HIT, Absolwent, Winiary, Lion, Tesco, Volkswagen Financial Services i Visa.

Dołącz do dyskusji: Magdalena Karłowicz, Ilona Cięszczyk, Monika Dymon, Katarzyna Gajlewicz i Aleksandra Zając w hyperCrew

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl