„Hotel Paradise 5” stracił 223 tys. widzów, szósty sezon w jesiennej ramówce
Wiosenne odcinki programu Siódemki „Hotel Paradise” oglądało średnio 428 tys. widzów, o 223 tys. osób mniej niż nadawany rok temu trzeci sezon reality-show - wynika z analizy Wirtualnemedia.pl. Szósta odsłona trafi do jesiennej ramówki TVN7.
Średnia widownia premierowych odcinków piątego sezonu reality-show „Hotel Paradise”, wyemitowanych w okresie od 21 lutego do 2 czerwca 2022 roku wyniosła 428 tys. osób. Rynkowy udział Siódemki ukształtował się na poziomie 3,20 proc. w gronie wszystkich widzów i 5,08 proc. w grupie komercyjnej 16-49 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, do których dotarł portal Wirtualnemedia.pl.
>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń o pracę
Przynajmniej przez 1 minutę każdy z poszczególnych odcinków oglądało średnio 906 tys. widzów w 4+.
Spośród poszczególnych odcinków najwięcej widzów przyciągnęła emisja z 2 czerwca. Śledziło ją średnio 538 tys. osób. Był to finał programu, w którym zwycięzcami zostali: Wiktoria Kozar i Sevag Formella.
Dla porównania, trzeci sezon „Hotelu Paradise” emitowany rok temu śledziło średnio o 223 tys. osób więcej. W okresie od 22 lutego do 3 czerwca ub.r. produkcja gromadziła średnio 651 tys. widzów, co dało Siódemce 4,60 proc. udziału w 4+ i 8,32 proc. w 16-49.
Reality-show miał niższe wyniki od średnich długookresowych udziałów stacji w 4+ i wyraźnie wyższe w 16-49. Na przykład w 2021 roku wynik Siódemki w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów wyniósł 3,58 proc., a w grupie 16-49 było to 4,16 proc.
„Hotel Paradise” hitem w Player.pl
Jak informuje biuro prasowe TVN Grupy, piąty sezon „Hotelu Paradise” wystartował w drugiej połowie lutego, a obok „Ślubu od pierwszego wejrzenia”, „Behawiorysty” (na starcie ramówki) i „Tajemnicy zawodowej” (pod koniec) znajdował się miesiąc w miesiąc w ścisłej czołówce najchętniej oglądanych formatów w serwisie.
- „Hotel Paradise” uplasował się również w TOP 3 najlepiej pozyskujących formatów w serwisie tej wiosny. „Hotel Paradise” niezmiennie utrzymuje pozycję lidera w kategorii reality oraz szerzej - w całej grupie programów rozrywkowych wiosennej ramówki. Z sezonu na sezon format zyskuje na popularności, a najnowszy sezon „Hotelu” wystartował nawet z wyższego poziomu niż sezon 4 - informuje nadawca.
- Format cieszy się niesłabnąca popularnością i angażuje znaczną część bazy Playera. W trakcie emisji odcinków premierowych co tydzień po format przychodziło nawet do 30 proc. użytkowników aktywnie korzystających z serwisu Player - dodaje.
„Hotel Paradise” to reality-show stworzony dla amerykańskiej telewizji FOX. Formuła programu polega na tym, że grupa singli mieszkająca w luksusowym hotelowym kurorcie w każdym tygodniu musi łączyć się w pary i wspólnie dzielić pokój hotelowy. Pozostała jedna osoba musi sparować się w następnym odcinku, albo opuścić kurort. W to miejsce pojawia się nowy uczestnik.
Szósty sezon w jesiennej ramówce
Jak ustalił portal Wirtualnemedia.pl telewizyjna Siódemka najprawdopodobniej w jesiennej ramówce br. pokaże szóstą odsłonę „Hotelu Paradise”. Program realizowany był tuż po zakończeniu zdjęć do piątej odsłony.
Piąta i szósta edycja polskiej wersji „Hotel Paradise” realizowana była w Panamie (dwie pierwsze kręcone były na Bali, a trzecia i czwarta - na Zanzibarze). Bez zmian gospodynią programu jest Klaudia El Dursi.
Dołącz do dyskusji: „Hotel Paradise 5” stracił 223 tys. widzów, szósty sezon w jesiennej ramówce