Niecodzienne podejście do zabawy w kampanii "Hitem jest Hit" (wideo)
Firma Bahlsen wznowiła komunikację marki ciastek Hit. Działania pod hasłem "Hitem jest Hit" przygotowały Lvov, SiebertHead, VML i Starcom.
Spot telewizyjny nawiązuje do świata marki, w którym dominują zabawa, brak ograniczeń i beztroska radość. Pokazywane są różne "hitowe" sytuacje, z których można czerpać radość wspólnie z przyjaciółmi.
Spot prezentuje niecodzienne podejście do zabawy, stopniując ją i odsłaniając w kolejnych ujęciach różne etapy fajności w myśl zasady „Fajnie to za mało!". Reklamę kończy claim "Hitem jest Hit".
To pierwsza telewizyjna kampania reklamowa marki Hit po dłużej przerwie. Ostatnio brand promowany był hasłem "Hit robi imprezę".
Komunikacja w telewizji towarzyszy zmianie designu opakowań. Działania marketingowe uzupełniają aktywacje w mediach społecznościowych i digitalu.
W czerwcu Bahlsen prowadził kampanię na nośnikach zewnętrznych, która hasłem "Rzuca się w oczy, ciśnie na usta" promowała limitowaną edycję ciastek.
Za opracowanie nowego pozycjonowania oraz koncept reklamy telewizyjnej odpowiada agencja Lvov. Adaptacją do digitalu zajmuje się agencja VML, a za zakup mediów odpowiada Starcom. Opakowanie dla marki Hit zaprojektowała agencja SiebertHead.
Dołącz do dyskusji: Niecodzienne podejście do zabawy w kampanii "Hitem jest Hit" (wideo)
Get Dat - Rayelle