'Herbaciany Ogród' zmienia opakowanie
Herbaty owocowe "Herbaciany Ogród" dostępne są w nowychopakowaniach. Odświeżony design marki ma podkreślać jej naturalnycharakter.
Zmienione opakowania trzech marek herbat owocowych "HerbacianyOgród" mają odzwierciedlać fakt, że produkty te powstają znaturalnych, suszonych owoców. Odświeżony design obejmuje należącedo Herbapolu wersje "Gruszka z białą herbatą", "Prosto z lasu" i"Zielona earl grey".
Nowe opakowania "Herbacianego Ogrodu" przygotował Opium Black -dział w agencji reklamowej CzteryCzwarte zajmujący siępackagingiem. Firma od początku bieżącego roku przeprowadzarebranding marek Herbapolu i do tej pory zaprojektowała ok. 40opakowań dla produktów tej firmy.
Dołącz do dyskusji: 'Herbaciany Ogród' zmienia opakowanie