Grzegorz Sulich head of technology w BBDO Warszawa
Grzegorz Sulich dołączył do zespołu BBDO Warszawa, gdzie objął stanowisko head of technology w hubie e-commerce. Do firmy przeszedł z Isobar Poland Group.
Sulich jest odpowiedzialny za rozwój oferty hubu w zakresie rozwiązań technologicznych, w tym marketing automation i digital content management.
Poprzednio, w Isobar Poland, zarządzał zespołem programistów podczas tworzenia zintegrowanego systemu do obsługi klientów end-to-end w e-commerce. Był także szefem działu technologicznego w Saatchi & Saatchi IS.
Grzegorz Sulich będzie ściśle współpracował z zespołem produkcyjnym Magdaleny Gierwatowskiej, head of e-commerce production (która poprzednio pracowała w Saatchi & Saatchi IS). Z tej agencji, do hubu BBDO przeszli ostatnio również Łukasz Kapłun (e-commerce frontend lead) i Wojtek Jankowski (e-commerce jr project manager). Honorata Fidos (head of project management) z zespołem będzie wspierała rozwój narzędzi technologicznych od strony prowadzenia i zarządzania projektami.
BBDO Global E-commerce Hub to powstała w styczniu tego roku komórka sieci BBDO Worldwide, zajmująca się strategicznymi i produkcyjnymi działaniami dla e-commerce.
Dołącz do dyskusji: Grzegorz Sulich head of technology w BBDO Warszawa