Grzegorz Strzelec odchodzi z Grupy Onet-RAS Polska, zajmie się szkoleniami z e-marketingu
Po sześciu latach pracy z Grupą Onet-RAS Polska żegna się business development manager Grzegorz Strzelec. - W pierwszym względnie krótkim okresie będę wspierał kilka młodych perspektywicznych organizacji jednocześnie, w zakresie budowania długoterminowych strategii obecności w wyszukiwarkach i tworzenia wokół tego skutecznych procesów. To etap przejściowy do stworzenia kompletnego modelu szkoleń managerskich z zakresu digital marketingu w szczególności w obszarze wyszukiwarek - zapowiada.
W Grupie Onet-RAS Polska Strzelec pracował od marca 2012 roku. Przez pierwsze pięć lat pełnił różne funkcje z zakresu SEO, od programisty SEO, przez kierownika zespołu SEO i kierownika działu IT po szefa SEO. Odpowiadał za zarządzanie ruchem z wyszukiwarek w ponad setce serwisów firmy.
Przez ostatni rok był business development managerem, zajmował się m.in. tworzeniem grupowej strategii rozwoju w zakresie search marketingu, strategii content marketingowych dla kluczowych klientów agencji Content Tailors oraz tworzeniem nowych i wsparciem istniejących modeli monetyzacji ruchu SEO/SEM.
- Moim wewnętrznym celem od pierwszych miesięcy, było zbudowanie oczywiście subiektywnie postrzeganego, jednak z racji moich doświadczeń sądzę prawidłowego postrzegania w organizacji zagadnień związanych z obecnością w wyszukiwarkach internetowych. Postawiłem sobie za cel, zbudowanie kompletnego działu SEO, wraz z linią zarządzania, oraz wkomponowanie tej struktury w świadomość wszystkich działów organizacji. Udało mi się to sądzę zakończyć już w 2017 roku i to był moment, w którym odsunąłem się na bok, jeszcze jakiś czas uczestnicząc w działaniach strategicznych i przyglądając się czy wszystko funkcjonuje prawidłowo - mówi Grzegorz Strzelec portalowi Wirtualnemedia.pl.
- Odejście z grupy zawodowo było naturalną dla mnie decyzją i sądzę dobrze wkomponowaną w czasie. Jeszcze na miesiąc przed rezygnacją dokonałem gruntownej analizy ruchu z wyszukiwarek względem mediowej konkurencji i bez zmian uważam, że dział ten zarządza bardzo skutecznie największym w Polsce ruchem z wyszukiwarek i jest pod tym względem w pozycji niezagrożonej. Od lat również zwiększa zasięg w tym kanale o średnio ponad 15 proc. rocznie. Pamiętajmy przy tym, że mówimy o ruchu liczonym w miliardach sesji. Cel więc został zrealizowany, a dla mnie to moment w którym mogę wyjść z grupy z poczuciem właściwie zrealizowanego zadania - podkreśla.
Według badania Gemius/PBI w kwietniu br. serwisy i aplikacje Grupy Onet-RAS Polska zanotowały 20,9 mln realnych użytkowników i 2,84 mld odsłon. Z firmą żegna się obecnie także Bartłomiej Pucek, odpowiedzialny za projekty z obszaru mobile i digital.
Grzegorz Strzelec przed pracą w Grupie Onet-RAS Polska przez kilka lat działał jako freelancer. Obecnie chce zająć się konsultingiem i szkoleniami.
- W pierwszym względnie krótkim okresie będę wspierał kilka młodych perspektywicznych organizacji jednocześnie, w zakresie budowania długoterminowych strategii obecności w wyszukiwarkach i tworzenia wokół tego skutecznych procesów. To etap przejściowy do stworzenia kompletnego modelu szkoleń managerskich z zakresu digital marketingu w szczególności w obszarze wyszukiwarek. Uważam, że dość unikalna wiedza którą zdobyłem przez wiele lat, nie może być jedynie częścią moich osobistych planów. Chcę się nią podzielić z rynkiem - zapowiada.
- Jeśli plany nie ulegną istotnej modyfikacji, kolejnym etapem w ciągu mniej więcej dwóch lat, będzie uruchomienie narzędzia dostępnego w modelu SaaS, który mam nadzieję odczaruje istotnie branżę SEO, która na poziomie biznesowym czasem jest lokalizowana w okolicy peronu 9 i 3/4 :) Oczywiście prace nad tym ruszają już niebawem, jednak stopień zaawansowania, wymaga naprawdę wiele godzin i oczywiście funduszy - dodaje Strzelec.
Dołącz do dyskusji: Grzegorz Strzelec odchodzi z Grupy Onet-RAS Polska, zajmie się szkoleniami z e-marketingu
no dokłanie, ale skoro dymają Niemców to życzę im by ten dział istniał jak najdłużej.