Grupa PKP z kampanią poświęconą kolejarzom „Pasja kolejnych pokoleń” (wideo)
Grupa PKP wystartowała z kampanią wizerunkową, jej bohaterami zostali pracownicy kolei. Opowiadają o pracy na kolei jako pasji.
Kampania Grupy PKP „Pasja kolejnych pokoleń” poświęcona jest pracy osób związanych zawodowo z koleją. Opowiadają o swojej pasji i obowiązkach, jakie wykonują w PKP. Celem akcji jest pokazanie, że na kolei pracują ludzie pełni pasji do pracy na kolei i do życia w ogóle. Wielokrotnie ich fascynacja koleją sięga dzieciństwa i stanowi kontynuację rodzinnej tradycji. Kampania ma też pokazać kolejarzy z prywatnej strony - jako miłośników sportu czy społeczników.
W jednym ze spotów występuje Michał Jastrząbek, najmłodszy kierownik pociągu PKP Intercity. Opowiada o kolei jako swojej pasji, którą realizuje także poza pracą, budując makiety torów i pociągów.
Bohaterem innego materiału jest Dariusz Kutera, starszy dyżurny ruchu w Hrubieszowie. Mówi o pasji, ale i odpowiedzialności, jaka wiąże się z wykonywaniem tej pracy. - Człowiek bez pasji nudzi swoją duszę - dodaje bohater filmu.
Kampania realizowana jest z wykorzystaniem nośników reklamowych, będących własnością spółek Grupy PKP – na peronach, na dworcach i w pociągach. Wykorzystano również ich strony internetowe i media społecznościowe, przygotowano także dedykowaną akcji stronę internetową "Pasja Kolejnych Pokoleń".
Kampania była poprzedzona odsłoną teaserową, pokazującą kulisy przygotowań.
Koncepcja kreatywna została przygotowana przez dział komunikacji i promocji Grupy PKP. Za realizację odpowiadają Action Studio (produkcja filmów), Impact Photo (realizacja zdjęć) oraz Follow Vision (obróbka graficzna).
Dołącz do dyskusji: Grupa PKP z kampanią poświęconą kolejarzom „Pasja kolejnych pokoleń” (wideo)