Grupa Interia.pl kupiła agencję marketingu mobilnego Mobiem
Grupa Interia.pl (należąca do Grupy Bauer) przejęła agencję Mobiem specjalizującą się w marketingu mobilnym. Agencja będzie działać pod dotychczasową marką, realizując projekty zarówno dla Interii, jak i klientów zewnętrznych.
Mobiem zajmuje się produkcją aplikacji i gier mobilnych, zarządzeniem własną siecią reklamy mobilnej Mobisky oraz ofertą formatów reklamy mobilnej (m.in. geolokalizowanych notyfikacji). Jak dotychczas agencja przygotowała ponad 160 autorskich aplikacji mobilnych, m.in. „Transportoid”, „Pierwsza Pomoc-First Aid”, „Dieta”, „Bankomaty PL” i „My pregnancy - Moja ciąża”.
Przejęcie agencji ma pozwolić Grupie Interia.pl poszerzyć ofertę treści i reklam w internecie mobilnym. - Zakup Mobiem spełnia zatem dwa cele: pomoże nam zwiększyć ofertę produktów, jak i wzmocni już istniejące rozwiązania. Przy tak dużej ilości wartościowego kontentu, jaki posiadamy, chcemy docierać do jeszcze szerszej grupy odbiorców - opisuje Artur Potocki, prezes Grupy Interia.pl. Przede wszystkim Mobiem pomoże wydawcy produkować i promować aplikacje prezentujące oferty gazetek handlowych.
Jesienią ub.r. Grupa Interia.pl kupiła dwa serwisy z gazetkami i katalogami sieci handlowych: Okazjum.pl i Promoceny.pl, a cztery lata temu uruchomiła podobną stronę Promocyjni.pl.
Agencja Mobiem ma 22 pracowników i współpracowników. Firma w dalszym ciągu będzie działała pod własnym szyldem, kierowana tak jak dotychczas przez Elizę Durnakowską i Marka Naruszewicza. Będzie realizowała projekty zarówno dla Grupy Interia.pl, jak i zewnętrznych klientów.
Wartość transakcji kupna Mobiem i ostatnie wyniki finansowe agencji nie zostały podane.
Dołącz do dyskusji: Grupa Interia.pl kupiła agencję marketingu mobilnego Mobiem