SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

GroupM tworzy spółkę Xaxis

GroupM utoworzyła nową spółką o nazwie Xaxis, wyspecjalizowaną w dziedzinie global audience buying w mediach cyfrowych. Działa ona w 11 krajach świata.

Xaxis łączy wszystkie dane popytowe i zasoby technologiczne holdingu WPP z ofertą agencji medialnych wchodzących w skład GroupM.

Nowo powstała spółka ma umożliwiać klientom GroupM bardziej skuteczne kierowanie do konkretnych odbiorców targetowanych reklam (display, reklama mobilna, reklama wideo, reklama w serwisach społecznościowych). Ma to się odbywać bezpośrednio, niezależnie od strony internetowej, aplikacji czy platformy medialnej.

Dyrektorem wykonawczym Xaxis został Brian Lesser, wcześniej pełniący funkcję globalnego dyrektora generalnego w należącej do WPP firmie Media Innovation Group (MIG), specjalizującej się w technologiach cyfrowego marketingu.

Na starcie Xaxis jest obecna w USA, Kanadzie, Wlk. Brytanii, Niemczech, Hiszpanii, Norwegii, Danii, Austrii, Holandii, we Włoszech i Australii. W późniejszej części bieżącego roku planowana jest ekspansja na kolejne rynki.

Dołącz do dyskusji: GroupM tworzy spółkę Xaxis

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl