Grandes Kochonos zajmie się komunikacją nowej marki Unilevera Sevents Generation
Agencja Grandes Kochonos wygrała przetarg na obsługę strategiczno-reklamową nowej marki ekologicznych środków czyszczących: Seventh Generation, należącej do koncernu Unilever.
Grandes Kochonos, w ramach stałej obsługi, będzie odpowiedzialna za strategię komunikacji i kreację marki, komunikację online, opracowanie treści przeznaczonych na kanały social marki, organizację eventów oraz przygotowaniem materiałów BTL.
Produkty Seventh Generation składają się w minimum 85 proc. ze składników pochodzenia roślinnego, nie są testowane na zwierzętach, są pozbawione sztucznych aromatów, barwników i chloru, posiadają biodegradowalne formulacje i sprzedawane
są w butelkach pochodzących z recyklingu.
Firmy nie ujawniają szczegółów przetargu. Nie podają też, na jak długo zawarły umowę o współpracy.
Dołącz do dyskusji: Grandes Kochonos zajmie się komunikacją nowej marki Unilevera Sevents Generation