GPD z międzynarodową kampanią dla WIX Filters
GPD Agency przygotowała międzynarodową kampanię dla WIX Filters, marki z portfolio Mann+Hummel, producenta filtrów samochodowych.
Kampania „WIX Filters. They get the job done” to kontynuacja wykreowanego i zrealizowanego również przez GPD konceptu „Joe Mechanic”. Tak jak w poprzedniej realizacji, agencja wychodzi z propozycją charakterystycznego konceptu, który ma wyróżniać się humorem, lekkością, ale merytorycznie pozostaje bliski wymagającej grupie docelowej – zawodowym mechanikom poszukującym najlepszych dostępnych produktów.
Bohaterami najnowszej kampanii są filtry samochodowe obsadzone w rolach niestrudzonych pomocników mechaników. To one wykonują ciężką, na co dzień niewidzialną pracę, chroniąc auto z wykorzystaniem najlepszych komponentów i najnowszych technologii.
Współpraca na linii agencja-marka trwa już ponad 10 lat, a kampania „WIX Filters. They get the job done” potwierdza kompetencje GPD w kreatywnej obsłudze klienta komunikującego się na kilku europejskich rynkach jednocześnie.
Dołącz do dyskusji: GPD z międzynarodową kampanią dla WIX Filters