GoldenSubmarine dla firmy Amica
Agencja GoldenSubmarine przygotowała dla firmy Amica serwisy produktowe skierowane na kilkanaście rynków zagranicznych, pod marką Amica i Hansa.
Platforma adresowana jest do użytkowników sprzętu AGD w Bułgarii, Estonii, Serbii, Litwie, Łotwie, Słowenii. W planach są kolejne rynki - Chorwacji, Azerbejdżanu, Gruzji i Białorusi. Każda strona posiada, do wyboru w odpowiedniej zakładce, dwie wersje językowe: rodzimą i angielską, a niektóre dodatkowo wersję rosyjską. Serwis obejmuje portfolio produktów pod marką Amica w Słowenii, Chorwacji i we Włoszech, oraz pod marką Hansa w Bułgarii, Estonii, Serbii, na Litwie, Łotwie, Azerbejdżanie, Gruzji, Białorusi.
Serwisy oparto na płynnej i intuicyjnej nawigacji, z różnorodnymi ścieżkami wyboru. Na stronie znajdą się również dokładne lokalizacje na mapach, obejmujące wszystkie sklepy na terenie kraju, w których dostępne są dane produkty. Do każdej lokalizacji przypisano także dane kontaktowe sklepów.
Nawiązana współpraca ma charakter projektowy.
Dołącz do dyskusji: GoldenSubmarine dla firmy Amica