Goldbach konsoliduje sprzedaż, Kałużny za Parzydło na czele Goldbach Audience
Od lipca sieć reklamowa Goldbach Audience poszerzy swoją ofertę o obsługę wszystkich typów mediów, przejmując od Goldbach Interactive dotychczasowych klientów tych usług. Nowym dyrektorem zarządzającym Goldbach Audience zostanie Wojciech Kałużny, zastępując Marka Parzydło.
Przeniesienie usług sprzedażowych z Goldbach Interactive do Goldbach Audience ma pozwolić kompleksowo obsługiwać klientów i rozwijać obie firmy w nowych klientów. Z kolei zmiany w strukturze wewnętrznej spółek mają wpłynąć na bliższą współpracę dyrektorów operacyjnych, a także pozwolić na szybkie podejmowanie decyzji i sprawną realizację nowych projektów.
W związku ze zmianami Marek Parzydło, country manager Grupy Goldbach w Polsce, zajmie się nowymi projektami korporacyjnymi grupy, pozostając CEO agencji Goldbach Interactive. Na stanowisku dyrektora zarządzającego Goldbach Audience zastąpi go Wojciech Kałużny, dotychczasowy dyrektor sprzedaży spółki. Dołączy też do jej zarządu i będzie raportował bezpośrednio do Kirsten Droessel, director international affairs rast w Goldbach Group.
Kałużny pracuje w Grupie Goldbach w Polsce (poprzednio ARBOnetwork) od 2007 roku. Był m.in. kierownikiem sprzedaży agencyjnej i dyrektorem zarządzającym sieci ARBOnetwork, a od 2012 roku jako dyrektor sprzedaży Goldbach Audience odpowiadał za negocjacje agencyjne, projektował ofertę sieci oraz nadzorował pracę działów sprzedażowych.
Zwolnioną przez Kałużnego funkcję dyrektora sprzedaży Goldbach Audience objął Adam Siedlecki, który poprzednio jako head of performance zajmował się w firmie rozwojem oferty efektywnościowej i nadzorem nad realizacją takich kampanii. W spółce pracuje od września ub.r., a wcześniej był marketing & sales development directorem w IDMnecie, dyrektorem marketingu w Novem Group i szefem projektu Netshare w Redefine.
Dołącz do dyskusji: Goldbach konsoliduje sprzedaż, Kałużny za Parzydło na czele Goldbach Audience