SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Goldbach Interactive odpowiada za PR produktowy marki Kamill

Od lipca agencja Goldbach Interactive rozpoczęła obsługę public relations marki Kamill, należącej do Burnus Polska.

Agencja zajmie się m.in. działaniami media relations w zakresie PR-u produktowego marki Kamill. Do zadań agencji będzie należeć również koordynowanie współpracy z blogerkami i vlogerkami.

Od marca ub.r. Goldbach Interactive prowadzi fanpage marki na Facebooku.

Strony nie zdradzają, na jak długo podpisały umowę.

Dołącz do dyskusji: Goldbach Interactive odpowiada za PR produktowy marki Kamill

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl