„Stan przedcukrzycowy? Możesz powiedzieć Stop” w reklamach Glucocare (wideo)
Rozpoczęła się kampania reklamowa marki Glucocare, suplementu przeznaczonego dla osób ze stanem przedcukrzycowym (produkowanego przez Stada Polska). Za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Codemedia.
Akcja promocyjna ma na celu dotarcie do osób zagrożonych cukrzycą typu 2, które borykają się m.in. z nadwagą i nadciśnieniem oraz nieaktywnych fizycznie, a także zachęcenie ich do wyboru Glucocare.
Działania promujące markę opierają się na emisji 15- i 30-sekundowych spotach reklamowych emitowanych w wybranych kanałach tematycznych, takich jak np. TVP Info, TVP Polonia, TVN 24, CI Polsat, BBC Lifestyle, Superstacja, CBS Europa, TV Republika. Można je będzie zobaczyć także w TVP1 i TVP2.
Za realizację kampanii odpowiada dom mediowy Codemedia.
Dołącz do dyskusji: „Stan przedcukrzycowy? Możesz powiedzieć Stop” w reklamach Glucocare (wideo)