SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Gliwice reklamują nową halę i szukają dla niej sponsora (wideo)

Ruszyła telewizyjna kampania reklamowa powstającej w Gliwicach hali widowiskowo-sportowej. Władzie miasta zaczynają szukać sponsora tytularnego dla obiektu.

Telewizyjny spot nowej gliwickiej hali jest utrzymany w futurystycznej konwencji. Reklama pokazuje migawki z imprez muzycznych i sportowych, które będą organizowane w tej hali. Spot od 4 listopada przez trzy tygodnie będzie emitowany w pasmach najwyższej oglądalności w TVP1 i TVP2.

- Zależy nam, żeby w ciągu najbliższych kilkunastu miesięcy o gliwickiej inwestycji usłyszała jak największa liczba Polaków, tak żeby gdy w hali będą odbywały się pierwsze duże imprezy, nikt nie miał wątpliwości, gdzie się ona znajduje - opisuje Nina Drzewiecka kierownik referatu promocji Urzędu Miejskiego w Gliwicach.

Reklamę na zlecenie miasta nakręciła gliwicka firma i3D. Koszt kampanii wynosi 540 tys. zł.

Gliwicka hala widowiskowo-sportowa ma zostać oddana do użytku jesienią 2015 roku. Obiekt nie będzie funkcjonował pod dotychczas rozpoznawalną w regionie gliwickim nazwą Podium. - Obiekty takiej skali jak budowana przez nas hala są bardzo atrakcyjne marketingowo dla dużych firm. Będziemy chcieli pozyskać sponsora tytularnego hali, który w zamian za prawa do nazwy będzie płacił określone wynagrodzenie - informuje Zygmunt Frankiewicz, prezydent Gliwic. - Jeżeli hala będzie promowana z nazwą „Podium”, bardzo trudno będzie później zmieniać ją na inną. Trochę szkoda, bo oczywiście wszyscy zdążaliśmy się zżyć z dotychczasową nazwą, ale kiedy w grę wchodzą finanse miasta nie ma miejsca na takie sentymenty - dodaje.

Dołącz do dyskusji: Gliwice reklamują nową halę i szukają dla niej sponsora (wideo)

4 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
_dan
Futurystyczna reklama, jak i wizja sukcesu tej inwestycji. Powiedzieć, że podzieliła ona Gliwiczan to mocne nadużycie, biorąc pod uwagę, że DUŻA większość była przeciwko. W Gliwicach miał powstać park naukowy, podobny do Kopernika w Warszawie, ale miasto nie wiedzieć czemu od początku lansowało Podium. Na terenie Górnego Śląska istnieje już kilka obiektów koncertowo-sportowych, które i tak bardzo ciężko jest zapełnić. Ponadto moim zdaniem miasto powinno rozpocząć od szukania dyrektora/managera obiektu. Takiego z prawdziwego zdarzenia, z kompetencjami i doświadczeniem w ściąganiu imprez. To w zasadzie od niego będzie zależał sukces czy porażka inwestycji. Konkurencja na rynku jest ogromna i Gliwicom będzie ciężko się przebić. Położenie blisko autostrady to nie wszystko, biorąc pod uwagę inne ułomności np. słabo rozwiniętą bazę noclegową.
0 0
odpowiedź
User
luj
to jest jakiś absurd....
0 0
odpowiedź
User
Baba ze wsi
No i znów pieniądze wywalone w błoto. Dobre imprezy same będą ściągać ludzi. A faktycznie, stadionów na Śląsku nie brakuje. Trochę smutne, że miasto nie zainwestowało w coś innego.
0 0
odpowiedź