„Gładka Rewolucja” promuje Wilkinson wśród kobiet
W internecie ruszyła kampania reklamowa maszynek Wilkinson skierowana do kobiet. Akcję o nazwie „Gładka Rewolucja” przygotowały firmy Pro-Creation, Heureka i MEC:Interaction.
W ramach kampanii damskich maszynek do golenia Wilkinson uruchomiono serwis internetowy gladkarewolucja.pl, który zachęca kobiety do częstszego odsłaniania nóg i chodzenia w sukienkach lub spódniczkach zamiast w spodniach. Użytkowniczki strony mogą przyłączyć się do manifestu „Każda środa Dniem Odkrytych Nóg”, zaproponować jego nowe punkty oraz zaznaczyć na mapie, w których rejonach Polski jest on już przestrzegany. Z kolei w dziale „Salon piękności” kobiety mogą się dowiedzieć, jak sprawić, by ich nogi były gładkie
Witrynę gladkarewolucja.pl i promujący ją spot przygotowała agencja interaktywna Pro-Creation, planowaniem mediów na potrzeby tej kampanii zajął się dom mediowy MEC:Interaction, a działania w serwisie Facebook prowadzi agencja interaktywna Heureka.
Dołącz do dyskusji: „Gładka Rewolucja” promuje Wilkinson wśród kobiet